mandag 11. mars 2013

Måndagsfika


Hej på er!

Idag har jag haft en superduper dag. Jag har varit på ett spännande möte:). Hemma före klockan tre och solen skiner från en klarblå himmel. Jag tog fram kameran med en gång jag kom hem, för när den här synen mötte mig på bordet fick jag nästan andan i halsen. Har ni sett så vackra tulpaner??? Jag blev helt tagen, att en blomma kan vara så otroligt vacker. 39 kr kostade den här buketten dessutom, jösses!


Nu ska jag erkänna att jag fuskat idag. Det är någre veckor kvar till påsk, men idag i butiken "råkade" ett paket med påskägg slinka ner i korgen, ops! När jag flyttade till Norge för snart 7 år sedan, gillade jag inte dessa ägg alls, om jag ändrat mig? oh ja, gud så gott! Det är en kräm inne i som är helt underbart god! Dessutom köper man dom i en liten äggkartong, och skedar följer med:).


Tänkte passa på att tacka också här, för alla era ord på instagram varje dag. Jag skaffade instagram för exakt ett år sedan, men då var det inte populärt alls, men när det sedan började storma ungefär i somras, så var det så himla kul att hitta likasinnade. Aldrig hade jag väl kunnat tro att det skulle bli såhär storartat, herre jösses, nu har jag över 4000 följare och jag tror nästan inte att det är sant. Ni är underbara 
Ni som inte hittat mig där, jag heter @caimillaslantlif. 


Får väl inse min begränsning och spara hälften av äggen till min bättre halvdel, han råkar nämligen också vara ett fan av dessa små delikatesser:).




Tack för att du tittade in. Här fortsätter dagen med lite städning, matlagning och pyssel, i vanlig ordning:). Dessutom, har jag fått en snilleblixt gällande en viss möbel i huset, jag vet att jag lovat, men när jag får en idè har jag väldigt svårt att hejda mig. Jag kan nämna 3 ord, 1800-tal och vit färg....Mer om det en annan dag:).

Trevlig måndag alla!!!